Garantie is goed geregeld bij Skoeq
Op ieder product dat u koopt bij Skoeq heeft u garantie op productie- en fabricagefouten. Skoeq houdt zich aan de officiële garantietermijnen die gesteld worden door leveranciers, importeurs en fabrikanten. Alle reparaties die binnen de garantietermijn moeten worden uitgevoerd zullen ook door de toeleveranciers van Skoeq worden verricht.
Koopt u bij Skoeq een product dat binnen de gestelde garantie termijn een defect gaat vertonen, dan kunt u bij ons aankloppen om het probleem op te lossen. Wij vinden dat ieder product vrij moet zijn van fouten en dat u er veel plezier van behoort te hebben. U kunt te allen tijde uw aankoop naar ons opsturen voor garantie, wij lossen het op.
- Skoeq geeft garantie op de aangekochte artikelen. Deze garantie geldt niet in het geval er sprake is van slijtage en deze als normaal kan worden beschouwd en verder in de volgende gevallen: ondeskundig gebruik, opzet of grove onachtzaamheid, waterschade, bevriezing en verontreiniging.
- Wij geven geen garantie op verloren items en onderdelen.
- De toepasselijkheid van de garantie is ter beoordeling van Skoeq. Wanneer u een product heeft ontvangen, dat gebreken vertoont, dient u dit binnen 24 uur na ontvangst aan ons kenbaar te maken. Dit kunt u doen door te mailen naar info@skoeq.nl . De retour gezonden artikelen dienen in originele verpakking, degelijk verpakt en voldoende gefrankeerd te worden teruggestuurd, vergezeld van (een kopie van) de factuur naar:
De Verzendspecialist
t.a.v. Frank van Gestel
Lovense Kanaaldijk 5
5046 AV Tilburg
- Kosten Garantie:
Wanneer u een product voor garantie wilt claimen, zijn de kosten voor het verzenden naar Skoeq voor de klant. Wanneer de garantie wordt gehonoreerd zijn alle kosten die daaruit voortvloeien voor rekening van Skoeq (zoals het verzenden naar distributeurs en retourzending naar de klant, alsmede de eerste retourzending van klant naar Skoeq).